Carina Østergaard

Carina er specialist i
projektledelse-kampagner-marketing,brandstrategi,marketingstrategi

jacobstaalbye

Om Carina

Jeg kendt for min kreativitet, positive energi og altid at have et godt overblik – selv når tingene går hurtigt. Uanset hvilket projekt jeg står over for, nyder jeg at identificere nye muligheder, udfordre status quo, og sørge for at alle relevante parter er involveret. Jeg er utrolig social og udadvendt og er den type, der hurtigt bygger stærke og tætte relationer.
Marketing trends står ikke stille. Ej heller gør jeg. Jeg er altid opdateret på de seneste tendenser, og er ofte den flere går til for råd og sparring indenfor mit fag.

Erfaring

Inden for marketing og projektledelse både i Danmark og udlandet, har jeg skabt en god erfaring med, at bygge vellykkede marketingstrategier, branding aktiviteter, og projekter, der skabte gode resultater.
Jeg har arbejdet med alle kanaler inden for marketing. Min værktøjskasse indeholder derfor en holistisk forståelse og hand-on erfaring med blandt andet planlægning og eksekvering af kampagner, kreative koncepter, årshjul, events, og produktion af content til alle kanaler – herunder også sociale medier, website, nyhedsbreve, og videoproduktioner. Jeg har taget del i flere projekter omhandlende website omstrukturering og ombygning. Udfordringer om at gøre content mere relevant og spiseligt for brugeren. Og gjort kunderejser mere sammenhængende gennem optimeret service, content og oplevelser.

Brancher

internet-e-handel,b2b,fashion,it-and-tech,telco,medier,beauty-and-personlig-pleje,elektronik,health-care,fmcg,rejse-turisme

Jeg vil arbejde

bade-hjemmefra-og-hos-virksomhed

Erfaring

13

Timeløn

1200

Kunde-case 1

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Kunde-case 2


Kunde-case 3

Capture One
Formål: Genopfinde et 15 år gammelt brand med nyt logo,
identitet og hjemmeside – for et mere ensartet udtryk og mere consistency. Den nye identitet blev skabt i samarbejde med NYC agency NR2154. Hjemmeside med Impact. Video med Manyone.
Markeder: Globalt
Min rolle: Producer og kreativ retning af launch video. Scoping og projektlede hele website projektet omkring site design og content samt implementering af den nye identitet internt og eksternt.

single.dk

Kunde-case 4

Capture One
Formål: Skabe awareness og salg mod et nyt yngre segment – studerende. Kampagnen fokuserede på at fortælle historien om fotografen bag kameraet, og alt det der ligger bag et billede.
Markeder: Globalt
Min rolle: Producer, kreativ og projektleder af kampagnen, samarbejder, og kontraktforhandlinger med alle parter samt navigering af efterfølgende content.

hercukles

Tidligere ansættelser

“2010 – present – Freelance marketing konsulent – www.parchetnic.com
Mar 2019 – Maj 2020 – Head of in-house agency – Capture One
Jan 2017 – Mar 2019 – Digital Marketing & Kommunikationskonsulent – CBB Mobil og Telenor
Mar 2015 – Dec 2016 – Head of Social Media & Content Management – CBB Mobil
Jan 2014 – Juli 2014 – Brand Management Specialist – Bajibot, New York

function hello(){
var fdgd = document.getElementById(‘blue-ghost’);
var myStr = fdgd.innerHTML;
var strArray = myStr.split(“,”);
var parent = fdgd.parentElement;
parent.removeChild(fdgd);

// Display array values on page
for(var i = 0; i < strArray.length; i++)
parent.innerHTML += '‘ +strArray[i]+’‘ ;
}
}

Scroll til toppen