Christina er specialist i
projekt-leader-campaigns-marketing,design,planning-and-strategy

Om Christina
Jeg er højt specialiseret inden for ledelse og facilitering af kreative udviklingsprojekter med særlig passion for corporate branding og CVI-udvikling. Jeg taler designerens og kundens sprog flydende og har særlig interesse i at bygge nære relationer som fundament for gode samarbejder og resultater. Som projektleder vægter jeg kvalitet og grundighed højt i alle faser af et projekt – jeg ser helheden uden at tabe blikket for detaljen. Jeg er bedst i den operationelle rolle. Jeg tager ejerskab, føring, skaber retning og får ting til at ske. Men altid med stor involvering af projektets deltagere for at skabe eller redefinere de rammer, der skal til, så alle kan – og trives i – at nå i mål under given tid og givne præmisser.
Erfaring
Jeg er specialiseret i ledelse og facilitering af kreative udviklingsprocesser samt brand management – med spidskompetence inden for CVI-udvikling, designimplementering og brand activation.
Brancher
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
15 år
Timeløn
600 kr.
Kunde-case 1
KUNDE: DET KONGELIGE AKADEMI (2020)
Udvikling og lancering af den digitale, interaktive afgangsudstilling ‘Solutions’, herunder udvikling af mini-identitet.
Min rolle som FREELANCE PROJEKTLEDER:
Projektstyring, facilitering, koordinering og stakeholder management på vegne af Space & Time
Kunde-case 2
KUNDE: ØRSTED ( 2019 – 2020) // Trouble
Udvikling og lancering af Ørsteds allerførste podcast projekt, podcast-serien ‘Climate Change Now’. Vinkel: Corporate branding.
Min rolle som PROJEKTLEDER:
Ledelse, facilitering og i særlig grad stakeholder management.
Kunde-case 3
DANSK ARKITEKTUR CENTER (2018–2019)
Brandudviklingsprojekt ifm. DACs transformation fra nationalt fagcenter (B2B) til international kulturdestination i BLOX (B2C)
Min rolle som BRAND PROJECT MANAGER:
Ledelse og facilitering af CVI-udvikling og designimplementering samt Intern forankring af nyt brand, herunder bl.a. udvikling af ny Tone of Voice samt generel ‘guiding principle’ repræsentant for det nye brand.
Kunde-case 4
KUNDE: EUROPEANA (2013–2015) // Space & Time (tidligere Spild af Tid)
Deltagelse i det digitale innovations- og kulturarvsprojekt ‘Europeana Creative’ under EU-kommissionen, som overordnet havde til formål at markedsføre og demonstrere professionel brug af Europeanas digitaliserede kulturarvsmateriale i Public Domain.
Min rolle som SENIOR PROJECT MANAGER:
Ledelse og Space & Time’s ansigt udadtil i en række produktioner, udstillinger og samarbejder med de 25 øvrige europæiske partnere i projektet, herunder koncept- og designpræsentationer på europæiske konferencer og digitale festivaler samt omfattende skriftlig proces- og økonomisk dokumentation og afrapportering under hele perioden.
Case 5
KUNDE: AARHUS UNIVERSITET (2007–2008) // 1508
Udvikling af Corporate Visual Identity til Aarhus Universitet, herunder designimplementering, udvikling af MS skabeloner samt udarbejdelse af designmanual.
Min rolle som PROJECT MANAGER:
Projektstyring, facilitering, rådgivning etc. inkl. tekstforfatning af designmanual.
Case 6