Finn er specialist i
crm,tekstforfatning,marketingstrategi,data-analyse,projektledelse-kampagner-marketing,ide-koncepter

Om Finn
Det handler om at øge værdien: AF dine kunder. Og FOR dine kunder. Med det klare sigte at opnå tættere, mere langvarige, profitable relationer.
Lyder det fornuftigt for en marketingansvarlig som dig, så få kompetent sparring om – og hjælp til – at tiltrække kvalificerede kunder, styrke loyaliteten hos nuværende og generelt øge kundeværdien via kundeudvikling. Med afsæt i CRM-disciplinens kundeindsigt, kundeoplevelser og kunderejse.
Sideløbende med den forretningsmæssige tilgang kan du trække på den indholdsmæssige (content) via mine kompetencer som kreativ konceptmager og responsorienteret (dialog) tekstforfatter.
Bestem selv, om vi skal mødes og diskutere et nyt projekt – fra strategi til resultatmåling. Om du først vil vide. hvordan din nuværende markedsføring kan forbedres. Eller om du har mest brug for en test af to tekstforslag til din nye kampagne.
Dit ultimative mål – og mit succeskriterie – er at opnå størst mulig effekt af dine marketingindsatser gennem målrettet strategisk og taktisk brug af kundedata, dialogorienteret og responsskabende tekst samt den overordnede forretningsfilosofi, Customer Relationship Management. Resultatet af denne metodik og tankegang skal være øget præference, salg og lønsomhed – synliggjort med en højere kundeloyalitet.
Erfaring
Stikord: Kundedrevet Markedsføring
Brancher
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
år
Timeløn
1400 kr.
Kunde-case 1
Kunde-case 2
Kunde-case 3
Kunde-case 4