Jacob er specialist i strategi idé koncept

Om Jacob
Specialiseret i konceptudvikling, brand building og strategisk samt kreativ rådgivning.
Cand. comm. med speciale i dansk (litteratur) og kommunikation, og jeg har arbejdet mest med flg. brancher: biler-transport, fmcg/detail, medier, mode-tj, rejseturisme, startups.
Erfaring
Prisvindende tekstforfatter og uafhængig kreativ direktør. Udvikler stærke og skarpe brands, der gør en forskel for både kunder og bundlinje. Arbejder med såvel strategi og brand building og som med udvikling af kampagner og kommunikation. Har mere end 20 års erfaring fra reklamebranchen. Har arbejdet med danske og internationale brands og virksomheder som Arla, Carlsberg, LEGO, Fernet Branca, Gevalia, Kellogg's, Coca Cola og mange flere. Skriver og arbejder på både engelsk og dansk.
Priser
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
23 år
Timeløn
1.050 kr.
Nutcase
Brand activation for Nutcase cykelhjelme - en kombination af outdoor activation med SoMe marketing - vandt bl.a. bronze ved Cannes Lions


Roccamore
Udviklede ny brand strategi, kernefortælling, payoff, tone of voice og kreativt univers.


Single.dk
Repositionering, ny kommunikationsplatform og kampagne for Single.dk
Udviklede kernefortælling og payoff samt reklameunivers (OOH, print, radio, online og SoMe)


Hercules & Co
Navn, kernefortælling og kommunikationsplatform for Hercules & Co, en ny klinik der tilbyder mænd en alternativ og mere helhedsorienteret behandling af potensproblemer.

"Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat."
– Marcus Teli, ACME Inc.
"Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo."
– Erik Hart, ACME Inc.
"Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat."
– Erik Hart, ACME Inc.