Jesper er specialist i
marketingstrategi,programmatic-rtb,crm,brandstrategi

Om Jesper
Jeg er en positiv og inspirerende marketingleder, som lever af innovation og muligheder. Jeg har de sidste 9 år været frontløber på en digitalisering i Danske Spil, som tilbage i 2012 levede af retail. Mine spidskompetencer er at bygge strategi, organisation, use cases, inspirere og finde medarbejdere til virksomheden. Sparre omkring ressourcer, valg af teknologi og kommercialisering af data.
Erfaring
Jeg er en native digital marketeer, med data, teknologier, strategi og kundeoplevelse i mit DNA. Jeg har været frontman på en af største digitale marketing transformationer herhjemme, med fuld insourcing af digitale specialister, sammenlægning af egne og betalte medier. Fungerer som rådgiver og inspirator for C-levels og marketingsafdelinger, er jævnligt foredragsholder til både store og små forsamlinger.
Så blev jeg kåret som årets digitale profil i 2019 til DDA.
Brancher
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
13 år
Timeløn
1800 kr.
Kunde-case 1
Danske Spil: Den Digitale Transformation, som gav os prisen som Årets Digitale Virksomhed i 2019 til DDA, samt hævede vores medie ROI med 30 mio. kr.
Kunde-case 2
Kunde-case 3
Kunde-case 4