Joel Haviv

Joel er specialist i
digital-projektleder-digital-project-lead,marketing-strategy,projekt-leader-campaigns-marketing,planning-and-strategy,media-planner,data-analyse-data-analysis

jacobstaalbye

Om Joel

De seneste år har jeg været privilegeret i at, have fået lov til a bidrage, igangsætte og drive digital og kommerciel omstilling i nogle større virksomheder – såsom Egmont (Lindhardt og Ringhof), Dagbladet Børsen, Djøf og senest som co-founder med det kommercielle ansvar for Bonniers nye forlag Gutkind og nu som kommerciel og strategisk rådgiver for nogle digitale startups. Jeg trives med agilitet og hastighed, at vi har en strategisk retning og konstant eksekverer op i mod de strategiske og kommercielle prioriteringer som skal flytte os. oPå den måde lærer vi, tester og kommer ud over rampen.

Erfaring

Som en aktiv problemløser, brænder jeg for at arbejde med alle facetter af lederskab, digital transformation, medlemvækst og digital forretningsudvikling.
Hvornår skaber vi vækst, forandring og værdi for medlemmer, medarbejdere og organisationen, hvad skal der til for at vores strategiske prioriteringer forankres på tværs og i dybden af organisationen? Jeg skaber medlemsværdi og vækst ved at binde den analoge og digitale forretning endnu mere sammen på tværs af organisationen.
Mine 15 års erfaring og kompetencer indenfor strategi, salg, marketing, digital forretningsudvikling, stakeholder management og digital transformation spænder vidt:

• Strategiudvikling, forretningsudvikling, salgsledelse, personaleledelse og fuldt P&L og KPI ansvar
• Direktionssamarbejde og rapportering til bestyrelse.
• Udvikling af lederteams, forhandling af strategiske partnerskaber, værdifulde relationer og high performance teams
• Opbygning af digital infrastruktur, digitale kundeoplevelse og vækst gennem segmentering og data
• Praktisk gennemførelse af større forandringsprojekter i overgangen fra en primært analog forretning til mere digital forretning

I mit eget lederskab er jeg ambitiøs, resultatsdedikeret og handlekraftig. Jeg lægger vægt på at levere og drive resultater, være målsættende, involverende, lyttende og klar til forandringer. Jeg er passioneret og kan tale med alle mennesker på alle niveauer. Jeg ved at flere hoveder tænker bedre end et, at viden kommer mange steder fra og vigtigheden af at kunne ”walk the floor”, skaber bedre strategier, motivation, valg og forankre vores prioriteringer bedst i organisationen, så vi sammen kan nå i mål.

Brancher

b2b,media,b2c,internet-e-commerce,start-ups

Arbejdsuge

40 timer

Erfaring

16 år

Timeløn

800 kr.

Kunde-case 1

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Kunde-case 2





Kunde-case 3

single.dk
single.dk
single.dk
single.dk

Kunde-case 4

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Case 5

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Case 6

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Tidligere
ansættelser

“2020- Kommerciel og strategisk rådgiver

2019-2020 Salg og marketingchef, Gutkind – Bonnier Books startup

2018 – 2019 Chef for medlemsservice og medlemsvækst, Djøf

2017-2018, Salgschef med ansvar for kunder og forretningsudvikling, Dagbladet Børsen

2015-2017, Annoncechef, Dagbladet Børsen

2011-2015, Lindhardt og Ringhof (EGMONT) og Carlsens Forlag (EGMONT)

2012-2015, Salgschef, Lindhardt og Ringhof (EGMONT)

2011-2012, Key Account Manager, Lindhardt og Ringhof (EGMONT)

2009-2011 SAXO.COM
Salgs- og marketingschef. “

Scroll to Top