Karina Rose Rasmussen

Karina Rose er specialist i
crm,digital-teknisk-projektledelse

jacobstaalbye

Om Karina Rose

Jeg trives i et miljø, hvor faglighed og teamspirit er i højsædet. Hvor der arbejdes henimod et mål, og hvor jeg kan bruge min største personlige styrke, som er vedholdenhed og gåpåmod.

Jeg vil gerne hjælpe virksomheder med CRM fra idé til eksekvering og bruge min hands-on erfaring med CRM-systemer til at forstå processen og de tekniske muligheder.

Erfaring

Jeg har 4 års hands-on erfaring med dialogsystemet Portrait dialogue og har bredden til at varetage kampagneeksekvering på andre platforme. Jeg har telco-erfaring, hvor jeg har arbejdet på tværs af tre brands, Telia, Call me og MIT Tele.

Jeg har været ansvarlig for data set-up (business requirement owner) og for den automatiserede kunderejse fra idé, eksekvering og evaluering.

Brancher

b2b,b2c,it-and-tech,telco,start-ups

Arbejdsuge

40 timer

Erfaring

4 år

Timeløn

700 kr.

Kunde-case 1

Kunde: Telia
Implementering af automatiseret flow til Kanvas leads, der blev opkøbt af konkurrenter.
Her fik jeg integreret telesalg-system, der opsamlede leads (definition af business requirements, planlægning og test), til dialogsystemet, hvilket gjorde, at vi kunne ramme kunder, der blev opkøbt som leads med et budskab, der resulterede i reducering af churn hos kunder, der ellers havde stor churnrisiko.

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Kunde-case 2


Kunde-case 3

single.dk

Kunde-case 4

hercukles

Tidligere ansættelser

“2020-nu, Freelance CRM-konsulent, Karina Rose Consulting
2018-2020, CRM Operation Manager, Telia
2016-2018, Campaign Manager, Telia

Scroll til toppen