Karina Rose er specialist i
crm,digital-teknisk-projektledelse

Om Karina Rose
Jeg trives i et miljø, hvor faglighed og teamspirit er i højsædet. Hvor der arbejdes henimod et mål, og hvor jeg kan bruge min største personlige styrke, som er vedholdenhed og gåpåmod.
Jeg vil gerne hjælpe virksomheder med CRM fra idé til eksekvering og bruge min hands-on erfaring med CRM-systemer til at forstå processen og de tekniske muligheder.
Erfaring
Jeg har 4 års hands-on erfaring med dialogsystemet Portrait dialogue og har bredden til at varetage kampagneeksekvering på andre platforme. Jeg har telco-erfaring, hvor jeg har arbejdet på tværs af tre brands, Telia, Call me og MIT Tele.
Jeg har været ansvarlig for data set-up (business requirement owner) og for den automatiserede kunderejse fra idé, eksekvering og evaluering.
Brancher
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
4 år
Timeløn
700 kr.
Kunde-case 1
Kunde: Telia
Implementering af automatiseret flow til Kanvas leads, der blev opkøbt af konkurrenter.
Her fik jeg integreret telesalg-system, der opsamlede leads (definition af business requirements, planlægning og test), til dialogsystemet, hvilket gjorde, at vi kunne ramme kunder, der blev opkøbt som leads med et budskab, der resulterede i reducering af churn hos kunder, der ellers havde stor churnrisiko.
Kunde-case 2
Kunde-case 3
Kunde-case 4