Kathrine Bov

Kathrine er specialist i
projekt-leader-campaigns-marketing,copywriting,seo,digital-projektleder-digital-project-lead,marketing-strategy,content-production

jacobstaalbye

Om Kathrine

Erfaring

Jeg specialiserer mig inden for digital marketing og kommunikation på strategi- og eksekveringsniveau. Jeg arbejder typisk med:
– Tekstforfatning & content
– Journalistisk formidling
– Google Analytics
– SEO & Google Ads
– HTML, CSS og schema.org
– SoMe og social ads (særligt annoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn)
– UX, usability og CRO
– E-commerce
– Marketing automation
– Email marketing

Brancher

b2b,b2c,biler-and-transport-cars-and-transportation,internet-e-commerce,telco,it-and-tech,offentlig-public,start-ups

Arbejdsuge

40 timer

Erfaring

6 år

Timeløn

800 kr.

Kunde-case 1

Jeg har bygget og drevet webshoppen Frøsnapperen.dk, som jeg p.t. er i færd med at sælge fra.

Frøsnapperen er et “one woman show”, hvor jeg har lavet alt fra opsætning og produkttekster til annoncer og email marketing.

Frøsnapperen har jeg bygget i Shopify, som er et webshopsystem, jeg er ret begejstret for. Det er samtidig din garanti for, at jeg er hjemmevant i netop dét shopsystem.

På Frøsnapperen lavede jeg:
– Aktivering på sociale medier (organisk)
– Facebook- og Instagram-annoncer inkl. dynamic retargeting
– SEO
– Email marketing & automation
– Tekstforfatning & content (produkttekster, blogindlæg m.m.)
– Opsætning og vedligehold i Shopify

Se evt. Frøsnapperen på Instagram: https://www.instagram.com/froesnapperen/

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Skærmbillede 2020-05-11 kl. 13.48.27

Kunde-case 2

Jeg har arbejdet som marketing- og kommunikationskonsulent på MitID-projektet – et af Danmarks største it-projekter – hos Nets. Her har jeg siddet på et væld af leverancer, hvor jeg enten har været eksekverende eller projektledende part – eller begge dele. Jeg har bl.a.:
– Skrevet tekster til forskellige dele af MitID-løsningen (fx “MitID appen”).
– Arbejdet med den sproglige del af UX.
– Lavet sitemaps og informationsarkitektur.
– Projektledet og eksekveret på e-læring til medarbejdergrupper, der skal håndtere MitID.
– Læst korrektur og sat sproglig retning for store mængder dokumentation.





Kunde-case 3

Jeg træder til som ressource hos MediaGroup Worldwide (i daglig tale ‘MGWW’), når de har brug for det. MGWW er et verdensomspændende digitalt marketingbureau med kontorer i blandt andet København, Amsterdam, London, Warszawa og Hong Kong. MGWW arbejder inden for industrierne rejse, luksus, detail og finans. Bureauet har blandt andet klienter som Georg Jensen, Louis Poulsen og Saxo Bank.

Jeg arbejder med Facebook- og Instagram-annoncering på forskellige konti for MGWW, når bureauet har perioder med spidsbelastning.
Hos MGWW sidder jeg oftest med opsætning og optimering af større kampagner på tværs af landegrænser og målgrupper for mærker som Georg Jensen og Louis Poulsen.

Jeg har hjulpet MGWW med:
– Opsætning af Facebook- og Instagram-annoncer på forskellige kundekonti
– Optimering af kampagner
– Sparring til fastansatte

single.dk
single.dk
single.dk
single.dk

Kunde-case 4

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Case 5

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Case 6

hercukles
hercukles
hercukles
hercukles

Tidligere
ansættelser

“2019-nu, selvstænding konsulent
2017-2019, Digital Marketing Specialist, Dribe (Semler Gruppen)
2017, Content Manage, Telia Danmark
2015-2016, SEO & SoMe Manager, Morning Train
2014-2015, Marketingassistent, EGATAC A/S”

Scroll to Top