Nina er specialist i
marketing-strategy,planning-and-strategy,crm,content-production,projekt-leader-campaigns-marketing,seo,idea-and-concepts

Om Nina
Strategi, eksekvering og optimering er mine spidskompetencer
b.la. i marketing- og salgsstrategier, kommunikations- og marketingplaner, events samt kunde- & brugeroplevelser.
Jeg har over 15 års bred (kommerciel) forretningsforståelse, både “front- og back end”. Mest fra det private men også fra en NGO.
Min store passion er (digital) marketing og salg.
At hjælpe virksomheder med at optimere deres digitale marketing, finde løsninger der gør en forskel, skabe synlighed, trafik og salg. Udarbejde en marketing- og kommunikationsstrategi, som kan eksekveres; så virksomheden bliver branchens ”Go To Guy/Girl” – og på den måde får optimeret deres bundlinje og skabt mersalg.
Jeg arbejder godt med selvstændige arbejdsopgaver, men nyder også at have et team at sparre med.
Jeg er positiv, empatisk, ærlig, præsentabel, loyal og har humor – “Jeg har gode værdier” og en god portion energi – sætter pris på en god worklife balance.
Jeg har altid kunden i centrum og møder altid andre mennesker i øjenhøjde og med respekt.
Jeg er god til at opbygge relationer og er en god forhandler.
Jeg er løsnings- og resultatorienteret.
Har et æstetisk og kreativt øje og formår at finde kundens visuelle identitet. Nyder at blive inspireret og bidrager gerne med sparring og ideer.
Jeg har erfaring indenfor:
➔ Digital Marketing
(eks.: SEO, Content marketing, E-mail Marketing, Google Ads, SoMe, Google Analytic, Konverteringsoptimering & Brugervenlighed UX)
➔ Salg i Detailbranchen (FMCG) – Med kunden / forbrugeren i centrum (front- og back desk/office)
➔ Markedsføringsstrategier
➔ Kommunikations- værktøjer og planer
➔ Vedligeholdelse af Website
➔ Udarbejdelse af Nyhedsbreve
➔ Grafisk materiale-udvikling (eks.: merchandise, roll-ups, flyers, brochurer, hand-outs etc.)
➔ Designmanual
➔ Afholdelse af Konferencer, aktiviteter, seminar og event
➔ Netværke og samarbejde med interessenter, aktører og samarbejdsparter
➔ Innovation – “tænke ud af boksen”
➔ Forbruger/kunde adfærd
➔ Salgsaktiviteter
➔ Projektarbejde (eks.: Koordinering, Planlægning, Beskrivelser, Dokumentations & Administration)
➔ Floorplanning og Space – Kategori- og sortiment optimering
➔ Indretning, inventar, design og æstetik
➔ Visuel formidling og identitet
➔ Brugerinvolvering
➔ Research og analyse – dataindsamlinger og konkurrentanalyse
IT færdigheder og kendskab: Word, Excel, Outlook, SEO søgemaskine optimering via Google Ads, Google Analytics, Social Medier, CatMan Next Power BI, WordPress, MailChimp, Power Point, InDesign, SharePoint, TeamShare, Podio og TimeLog
Erfaring
Brancher
Arbejdsuge
40 timer
Erfaring
18 år
Timeløn
1800 kr.
Kunde-case 1
Kunde-case 2
Kunde-case 3
Kunde-case 4
Case 5
Case 6