Susan er specialist i Projektledelse CRM

sww

Om Susan

I mere end 20 år har jeg arbejdet med projektledelse i større og mindre virksomheder. Projekter har meget været indenfor digital marketing og CRM - og hele tiden med projektledelse som en fast kerne. Jeg arbejder målstyret med afsæt i mange års erfaring. Proaktivt leder jeg teams og partnere mod et fælles mål. Jeg er i stand til at udføre og levere projekter inden for et bredt felt af marketing, forretningsudvikling og CRM på flere niveauer.

Jeg har tung erfaring inden for Digital Marketing, CRM-udvikling & projektledelse. Særligt inden for udviklingsprocesser, der kræver tålmodighed, ildhu og fornemmelse for kundens ståsted og skiftende behov.

Jeg er velbevandret i modvind med et roterende kompas – med afsæt i tung erfaring og en struktureret tilgang.

Erfaring

2020, Sr. Account Manager, ADNUVO
2018-2020, CRM Manager, McDonald's
2014-2018, Digital Forretningsudvikler & CRM Manager, Dansk Arkitektur Center
2011-2014, Sr. Konsulent & Sr. Digital Projektleder, Nykredit
2010-2011, Sr. Dialog Projektleder, Hjaltelin Stahl
2009, Barsel
2008-2009, Digital Projektleder/Konsulent, TDC Online
2002-2008, Digital Project Manager/Marketing Manager/Media Manager/Global Media Intelligence Manager, Saxo Bank
2000-2002, Digital Mareting Assistant/International Marketing Manager, NetDoktor
1998-2000, Project Koordinator/Digital Planner, JPGuide/Jyllands-Posten
1995-1998, Kommunikationsmedarbejder, KMD
1994-1995, PR- & Marketing Assistant, The General Trading Company (London)

Baggrund

Jeg er uddannet inden for kommunikation og projektledelse. Over årene har jeg fundet god energi og motivation i at følge med i, hvad der sker i marked og branche. Jeg har videreuddannet mig inden for mere projektledelse, facilitering og ledelses-coaching. Ligesom at jeg også selv søger at udvikle mig personligt

Arbejdsuge

40 timer

Erfaring

22 år

Timeløn

650 kr.

BMW

I et par år havde jeg det kreative ansvar for BMW og Mini. Det blev til et væld af kampagner målrettet forbrugere såvel som beslutningstagere i større virksomheder. Da billedsiden kommer fra Tyskland, er det i høj grad op til tekstforfatteren at få kommunikationen til at skille sig ud og skabe værdi. Det konkrete eksempel som er vist, er målrettet C level beslutningstagere. Målet var at gøre opmærksom på, at BMW ikke alene er en fornøjelse at køre i. Den er også god for virksomhedens økonomi og omdømme.

Skærmbillede 2020-05-16 kl. 17.55.50
Skærmbillede 2020-05-16 kl. 17.56.00
Skærmbillede 2020-05-16 kl. 17.56.10
Skærmbillede 2020-06-25 kl. 22.24.27

Telenor Erhverv

I  en årrække havde jeg fornøjelsen af at arbejde med Telenor Erhverv. Arbejdet omfattede kampagner til både små og mellemstore virksomheder samt kampagner målrettet top 100 virksomheder og den offentlige sektor.
Denne opgave var at skabe opmærksomhed om fordelene med Office 365. Resultatet blev en anderledes kampagne med brug af testimonials målrettet beslutningstagere i små og mellemstore virksomheder.

Case film:
https://www.youtube.com/watch?v=WSM5YMC_hyg

DONG Energy

Dong Energy havde svært ved at få beslutningstagere til at interessere sig for Energy Management. Det ansås for at være et ansvar for de teknisk ansvarlige. Formålet med kampagnen var at øjnene op for fordelene ved Energy Management på C-level-niveau. De viste kampagneelementer er annoncer som kørte i Børsen.

Dong_Tivoli
Dong_Egetæpper

Global Connect

Udfordringen for Global Connect var, at de ikke kunne komme i kontakt med 10 navngivne beslutningstagere i 10 store, danske virksomheder. Løsningen blev at lave 10 personlige annoncer til de 10 personer, som vi indrykkede som helsider i Børsen. Det lykkes at få fat i alle.

Personlig_annonce

"Bo er en senior tekstforfatter i ordets bedste betydning. Han udarbejder altid ideer, der er baseret på en god indsigt og formår at formidle selv komplicerede budskaber på en simpel måde, der er i øjenhøjde med målgruppen.

Lennart Fenger
Velux Reklamebureau

Vi har arbejdet sammen med Bo i rigtig mange år, men det har ikke gjort samarbejdet kedeligere og iderigdommen mindre. Bo R. har forstået ånden i vores virksomhed, og det bruger han til fulde i sit arbejde, hvor linjen både er ordentlig, men også med et glimt i øjet. 

Peter Monk
Partner Via Biler

Har du brug for en af de dygtigste og skarpeste konceptuelle hoveder i branchen, så skal du vælge Bo. Ikke nok med at du bliver udfordret på “plejer” så er han nok en af de bedste til at tænke crossmedia.

Jens Heidenreich
Creative director, Uncle

Scroll til toppen