Nye tider. Nye måder at samarbejde

I en verden under konstant forandring er der brug for at arbejde sammen på nye måder og med nye partnere for at skabe de bedste resultater. I et klassisk marketingsamarbejde med flere eksterne partnere er strukturer, processer,  kompetencer og interesser ikke nødvendigvis indrettet, så man får den optimale fleksibilitet, integration og fremdrift i opgaverne.

Vi vil gerne gøre det nemt, at insource de bedste specialister til at være en integreret del af jeres team.  At arbejde med uafhængige specialister er et strategiskt valg for at øge intern faglighed, agilitet og performance.

Skærmbillede 2020-04-20 kl. 10.29.11

Claus Leinøe

Ekspert på: Branding og marketing indenfor B2C og B2B

Claus har i +20 år arbejdet med alle typer af projekter indenfor branding, markedsføring og udvikling af digital løsninger hos ledende bureauer som bla. Valtech, Ogilvy, Konstellation og Advice. Claus har stor erfaring med at udvikle brand- og marketingstrategier og i at opbygge organisationer der kan levere stærke integrerede marketing løsninger igennem hele kunderejsen. Han er vant til at lede mange typer af teams og udvælge de rigtige kompetencer, så at projekterne får fremdrift og bliver en succes.

Claus har arbejdet med en lang række stærke consumer brands, som Carlsberg, HBO, Arla, MobilePay, LEGO mfl. Han har dog også en forkærlighed for B2B området og har hjulpet utallige danske eksport virksomhed med at styrke deres internationale branding, marketing og digitale platforme.

Skærmbillede 2020-04-24 kl. 08.52.10

Thomas Kragh

Ekspert på: Digital udvikling, UX, digital markedsføring og agile teams

Thomas har +20 års erfaring med udvikling af digitale løsninger i større virksomheder. Han har siddet på kundesiden med det digitale ansvar i Nykredit, Post Nord, Berlingske, Alka og Købstædernes Forsikring. Thomas har gennem årene vundet digitale priser for nytænkende digitale løsninger.

Idag desuden netværkschef i Dansk Markedsføring ("Programmatic Advertising Update" & "Digital Transformation"), Strategi-konsulent i markedsføring, innovation og digital strategi (for Danske Bank, Jyske Bank, Mettler-Toledo (Schweitz) m.fl.). Partner/CEO i Usergap.com.

Thomas har uddanelser fra Insead (MBA) & CBS (MBA), Århus Universitet (Cand.Mag. i Informations- & Medievidenskab), Handelshøjskolen, Århus ("Advanced marketing") m.fl.

Har du lyst til at vide mere?

Kontakt os, hvis du har projekter som du gerne vil have løst af os.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Scroll til toppen