JelberTool
Få overblik og kontrol over dine freelancere, deres omkostninger og tidsforbrug som aldrig før!
Mangler du et godt overblik over forbruget af freelancere? Har du svært ved at styre økonomien i marketingprojekterne? Mangler du indsigt i, hvad timerne er brugt til?
JelberTool giver dig nemt og enkelt overblik, og hjælper dig med at udnytte det fulde potentiale i dine freelancere. Nu kan du øge produktiviteten, fremme samarbejdet og ubesværet skalere op og ned.
Få en samlet løsning til styring af din marketing arbejdsstyrke
JelberTool er udviklet sammen med kunder, som har savnet et enkelt værktøj til at styre deres freelancere og hvor eksisterende værktøjer som Asana, Jira, WorkBook mfl. ikke egner sig eller er for store, dyre og komplicerede.
Det er et enkelt og brugervenligt system, der giver et samlet overblik over freelancere og projekter i hele organisationen. Det gør opgavestyring, tidsregistrering, ressource- og økonomirapportering simpelt og nemt for alle. Løsningen er cloud baseret så alle kan tilgå den uden at skulle installere software på egne computere.
JelberTool henvender sig især til virksomheder som har behov for et enkelt styringsværktøj til deres marketingressourcer. Med en nem og enkel opsætning af forskellige roller sikrer du overblik og værdi for management, administratorer, projektledere, egne ressourcer og freelancere.
Hvad siger kunderne ?
"Using the JelberTool, we have significantly improved transparency on how we track hours spent by our various freelancers.
The tool is simple and intuitive and was easy to embed into our workflows. Based on the learnings we get from time tracking this way, we are able to estimate better, plan, re-allocate and also optimize how we’re working with freelancers"
Madicken Baltzer Skovholm
Head of Creative Services
ALK-Abello A/S
Skab overblik og tag kontrol
Det har aldrig været lettere at få overblik over projekter og ressourcer, så du kan fokusere på opgaverne
- Projektstyring: Nu kan du ubesværet oprette, tildele og følge dine marketingprojekter i realtid. Bevar overblikket over projekterne, økonomien og fremdriften
- Enkel opsætning af roller: Sikrer værdi og brugervenlighed for management/admin, projektledere og freelancere/egne ressourcer
- Detaljeret tidsregistering: Vores tidsregistreringsfunktion giver mulighed for at logge arbejdstimer præcist
- Økonomioverblik: Mist aldrig overblikket over økonomien igen! Sæt budgetmål, se forbruget og få overblik over økonomien i dine marketing- og digitale projekter
- Planlægning: Start projekter, tildel ressourcer og overvåg fremskridt for at sikre rettidig levering af hvert projekt
- Indsigtsfuld rapportering: Træf beslutninger baseret på data. Få værdifulde indsigter i projektets økonomi og ressourceudnyttelse for at optimere produktiviteten
- Skalerbarhed: Vores system er designet til at tilpasse sig og skalere op og ned efter dine behov. Håndter ét projekt eller hundrede. En freelancer eller så mange du har brug for
- Åbent system: Alle i din organisation kan få adgang til systemet og du styrer det afhængigt af deres rolle. Tilknyt egne freelancere og medarbejdere, samt adgang til Jelber's store pulje af freelancere, så du altid har de rigtige ressourcer lige ved hånden
- Contract Management: Kontrakter og aftaler med dine freelancere ligger på et sted og er let at tilgå
- Feedback og evaluering: Mulighed for struktureret og nem evaluering af arbejdet på projekterne
Book en demo nu
Kontakt os for at få en præsentation af systemet.
- Enkelt - vi kan demonstrere det via et effektivt Teams møde
- Hurtigt - du kan komme igang samme dag
- Omkostningseffektivt:
- Admin licens kr. 400 per måned
- Egne medarbejdere og freelancere kr. 100 per måned
- Jelber freelancere gratis brug