JelberTool

Få overblik og kontrol over dine freelancere, omkostninger og tidsforbrug som aldrig før!

Mangler du et godt overblik over forbruget af freelancere? Har du svært ved at styre økonomien i marketingprojekterne? Mangler du indsigt i, hvad timerne er brugt til?

JelberTool giver dig nemt og enkelt overblik, og hjælper dig med at udnytte det fulde potentiale i din brug af freelancere. Nu kan du øge produktiviteten, fremme samarbejdet og ubesværet skalere ressourcerne op og ned.

Få en samlet løsning til styring af din freelance arbejdsstyrke

JelberTool er udviklet sammen med kunder, som har savnet et enkelt værktøj til at styre deres freelancere og hvor eksisterende værktøjer som Asana, Jira, WorkBook mfl. ikke egner sig eller er for store, dyre og komplicerede.

Det er et enkelt og brugervenligt system, der giver et samlet overblik over freelancere og projekter i hele organisationen. Det gør opgavestyring, tidsregistrering, ressource- og økonomirapportering simpelt og nemt for alle. Løsningen er cloud baseret så alle kan tilgå den uden at skulle installere software på egne computere.

JelberTool henvender sig især til virksomheder, som anvender freelancere på projektbasis og som har behov for et enkelt styringsværktøj. Ved nem opsætning af forskellige roller sikrer du overblik og værdi for management/admin, projektledere og freelancere.

Skab overblik og tag kontrol

Det har aldrig været lettere at få overblik over freelancere og projekter, så du kan fokusere på opgaverne

  • Freelance styring: Nu kan du ubesværet oprette, tildele og følge freelancernes projekter i realtid. Bevar overblikket over projekterne, økonomien og fremdriften
  • Enkel opsætning af roller: Sikrer værdi og brugervenlighed for management/admin, projektledere og freelancere
  • Detaljeret tidsregistering: Vores tidsregistreringsfunktion giver freelancere mulighed for at logge deres arbejdstimer præcist
  • Økonomioverblik: Mist aldrig overblikket over økonomien igen! Sæt budgetmål, se forbruget og få overblik over økonomien i dine freelanceprojekter
  • Planlægning: Start projekter, tildel ressourcer og overvåg fremskridt for at sikre rettidig levering af hvert projekt
  • Indsigtsfuld rapportering: Træf beslutninger baseret på data. Få værdifulde indsigter i freelancernes præstationer, projektets økonomi og ressourceudnyttelse for at optimere produktiviteten
  • Skalerbarhed: Vores system er designet til at tilpasse sig og skalere op og ned efter dine behov. Håndter ét projekt eller hundrede. En freelancer eller så mange du har brug for
  • Åbent system: Alle i din organisation kan få adgang til systemet og du styrer det afhængigt af deres rolle. Tilknyt egne freelancere og få samtidigt nem adgang til Jelber's store pulje af freelancere, så du altid har de rigtige ressourcer lige ved hånden
  • Contract Management: Kontrakter og aftaler med dine freelancere ligger på et sted og er let at tilgå
  • Feedback og evaluering: Mulighed for struktureret og nem evaluering af arbejdet på projekterne

Enkel prisstruktur:

  • Admin/projektleder: kr. 400 per md ekskl. moms
  • Freelancere/brugere: kr. 100 per md ekskl. moms
  • Jelber freelancere: Gratis

Opstart kr. 10.000 - alt hvad du har brug for ift. opsætning, træning og komme godt i gang

Book en demo nu

Kontakt os for at få en præsentation af systemet.

  • Gratis - du betaler først når du vil bruge det
  • Hurtigt - vi kan demonstrere det via et effektivt Teams møde
  • Enkelt - det tager 10 min. for dine freelancere at komme igang

 

 

Scroll to Top